Szanowni Goście
W trosce o Wasze zdrowie, jako jedni z pierwszych w Polsce, w ramach opłaty za pobyt, oferujemy Pokoje Eco!
To absolutna nowość na polskim rynku hotelarskim - pokoje pozbawione źródeł szkodliwego promieniowania, a więc przede wszystkim - odbiorników telewizyjnych. Jak bardzo szkodliwe jest to promieniowanie, możecie Państwo przekonać się, czytając artykuł Telewizja, a zdrowie, podający wyniki amerykańskich badań naukowych, dostępny na każde życzenie w naszej recepcji.
Oczywiście ostateczna decyzja należy do Naszych Gości. Na życzenie udostępniamy nowoczesne odbiorniki telewizyjne, które można bezpłatnie wypożyczyć w naszej recepcji na czas pobytu od Stowarzyszenia NFP
Życzymy milego pobytu i zapraszamy ponownie
Dyrekcja i pracownicy
RESTAURACJA ATENA
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty dań wigilijnych
1. Barszczyk z uszkami
2. Pierożki z kapustą i grzybami
3. Łazanki z kapustą
4. Sandacz w warzywach
5. Koreczki śledziowe
6. Sałatka warzywna
7. Sałatka ziemniaczana z orzechami
8. Deser: porcja sernika lub makowca
Koszt od osoby 110 zł
POLSKI BON TURYSTYCZNY
Rodzinny pobyt w Hotelu Atena w Słupsku z Bonem Turystycznym
Hotel Atena w Słupsku przystąpił do programu Polski Bon Turystyczny 500+. Bon możesz zrealizować płacąc za pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Bonem można uregulować należność za pobyt rodziny, nawet jeśli w ramach oferty dzieci przebywały w hotelu nieodpłatnie. Bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego. Aby skutecznie skorzystać z bonu należy:
1. Zarejestrować się w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i SMS Gość otrzyma 16-cyfrowy kod, który posłuży recepcjoniście do rozliczenia Państwa pobytu bonem.
2. Hotel rozlicza należności bonem tylko za rezerwacje dokonane bezpośrednio w hotelu
-
telefonicznie 59 842 8814, 535 721 700
-
mailowo :hotelatena@onet.pl
-
za pośrednictwem systemu hotelowego rezerwacji on-line
3. Podczas zameldowania recepcjonista poprosi o 16 cyfrowy kod, a następnie posłuży się nim blokując określoną wartość środków na poczet pobytu na platformie ZUS. Działanie recepcjonisty będzie wymagało uwierzytelnienia, dlatego otrzymacie Państwo SMS oraz e-mail z kodem PIN, który potrzebujemy do dokończenia blokady środków na Państwa koncie na poczet realizowanej u nas rezerwacji. W tym procesie niezbędnym jest, byście mieli Państwo dostęp do telefonu lub skrzynki mailowej, które wskazaliście Państwo w PUE ZUS.
4. Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji opłacacie Państwo kartą lub gotówka podczas zameldowania. W związku z tym, że pobyt jest co do zasady realizowany na rzecz dziecka nie może być jednocześnie pobytem biznesowym, dlatego na pozostałą część płatności recepcjonista nie wystawi faktury na firmę.
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie ZUS.